Digital kommunikasjon som hovedregel

Gjesdal kommune logo - Klikk for stort bilde

Gjesdal kommune ønsker å rette seg etter forvaltningsloven og eForvaltningsforskriften som gjør digital kommunikasjon til hovedregelen innenfor forvaltningslovens virkeområde.

Vi setter derfor pris på at du som innbygger, eller en del av næringslivet, bruker våre elektroniske løsninger. Med mindre opplysningene du ønsker å sende oss er av sensitiv karakter kan du kontakt oss via kontaktskjemaet, som ligger under "kontakt oss" øverst til høyre på kommunens nettside, eller via e-post. Er derimot opplysningene du ønsker å sende oss taushetsbelagte ber vi om at du bruker brevpost da bruk av e-post har mange svakheter som gjør at fortrolige opplysninger kan komme på avveie.

 

Henvendelser som er arkivverdige i henhold til arkivloven eller som eventuelt måtte kreve en mer grundig saksbehandling, registreres i vår sak-/arkivløsning. Vær oppmerksom på at alle registrerte saker normalt blir besvart per e-post dersom du har oppgitt e-postadresse. I noen tilfeller brukes brevpost. 

Publisert av Kristin Wulvig. Sist endret 31.07.2015
Fant du det du lette etter?
Artikkel med kontaktperson (1)
 
  • TelefonBilde 51 61 42 00
  • PostboksBilde Rettedalen 1, 4330 Ålgård
  • Besøksadr: Rettedalen 1
  • Komm.nr. 1122
  • Org.nr. 964 978 573
Login for redigering